Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Order status inzien?
Wil je direct de status van je order inzien? Dat kan, afhankelijk van waar de order geplaatst is, via Ă©Ă©n van onderstaande links:

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Hoe kan ik mijn product registreren?

Je kunt je product na aankoop registreren, je doet dit door hier te klikken.

Hoe werkt het extra jaar garantie?

Na registratie ontvang je een jaar extra garantie bovenop de eerste 2 jaar wettelijke garantie. De eerste 2 jaar garantie lopen via de verkopende partij. Mocht er onverhoopt iets aan je product stuk gaan of niet meer goed werken neem dan altijd eerst contact op met de verkopende partij of webshop/winkel waar je je product hebt gekocht. Na de 2 jaar wettelijke garantie kun je bij FlinQ terecht voor het extra jaar garantie.

Waar vind ik de EAN of barcode?

De barcode is de 13-cijferige code onder de streepjescode op de doos van je product.