Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Order status inzien?
Wil je direct de status van je order inzien? Dat kan, afhankelijk van waar de order geplaatst is, via Ă©Ă©n van onderstaande links:

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Mijn product is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is vervelend maar komt helaas wel eens voor. Geen zorgen, we losse dit netjes met je op.

Wanneer je product beschadigd is hoef je deze niet voor retour aan te melden. Je neemt snel contact met ons op per email via info@flinqproducts.nl of whatsapp. Vermeld daarbij duidelijk je naam, ordernummer, e-mailadres en foto’s van de schade. Een medewerker neemt daarna contact met je op en handelt dit netjes met je af.

Ik wil mijn product retourneren, hoe werkt dit?

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren of omruilen. Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van je product. Indien je een artikel hebt ontvangen dat gebreken vertoont, doe dan geen moeite om het terug te sturen, maar neem alsjeblieft eerst contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen!

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.

Uitzonderingen op retourneren
Je kunt het product binnen 14 dagen retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

– Artikelen die beschadigd zijn geleverd, neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@flinqproducts.nl of via whatsapp
– Artikelen die langer dan 14 dagen geleden geleverd zijn

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen of het artikel kan nagaan. Je mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt.

Van ieder ontvangen retour-artikel maken wij een foto in het magazijn om de staat van de geretourneerde artikelen te beoordelen.

Is het artikel toch gebruikt of uit de verpakking gehaald? We bekijken de staat van je product en bepalen dan de waardevermindering.

Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Aanmelden retourzending
Hoe je je artikel retourneert en bij wie je deze aanmeld is van belang. Kijk in de onderstaande lijst waar je je product hebt gekocht en hoe je deze dient aan te melden voor retour.

Termijnen
– Je hebt minimaal 14 dagen de tijd om een retour aan te melden
– Na aanmelding heb je nogmaals minimaal 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk te retourneren.
– Als wij het artikel hebben ontvangen verwerken wij deze binnen 14 dagen en storten we het bedrag aan je terug op rekening waarmee is betaald. Indien je het product hebt gekocht bij een andere aanbieder dan vragen wij deze aanbieder het bedrag aan je terug te betalen.

Ik heb mijn artikel gekocht bij het NRC
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij FlinQ
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Bol Nederland of Belgie
Retourneren gaat via je mijn account omgeving op bol.com. Login op je account, klik op je bestelling en kies voor retour aanmelden. Lukt dit niet of zie je deze optie niet staan gebruik dan de chatbot Billie.

Ik heb mijn artikel gekocht bij Brico
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Let op: indien je je product hebt gekocht bij Brico zorg er dan voor dat je achter je ordernummer “-A” zet, anders wordt je order niet herkend.

Ik heb mijn artikel gekocht bij Praxis
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Let op: indien je je product hebt gekocht bij Praxis zorg er dan voor dat je achter je ordernummer “-A” zet, anders wordt je order niet herkend.

Ik heb mijn artikel gekocht bij Blokker
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Amazon
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij De Telegraaf
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij het Noord Hollands Dagblad
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij het Leeuwarder Courant
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Groupdeal
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij De Limburger
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Nieuwsblad Webshop (Belgie)
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij De Standaard Webshop (Belgie)
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Het Gazet van Antwerpen (Belgie)
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Koopjedeal
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Actiedeals
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Webshop Outlet
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Outspot
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Dealdonkey
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij iBood
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Voordeelvanger
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Vakantieveilingen
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij 123 Vloerkleed
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Ik heb mijn artikel gekocht bij Dekbed Discounter
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier