Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Order status inzien?
Wil je direct de status van je order inzien? Dat kan, afhankelijk van waar de order geplaatst is, via Ă©Ă©n van onderstaande links:

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Hoe werkt iDeal in3?

Voor alle bestellingen boven de 50,00 euro kun je op de afrekenpagina kiezen voor iDeal in3. Je kunt je bestelling dan in 3 gelijke delen betalen. in3 is niet beschikbaar voor tweedekans producten of losse onderdelen.

Meer weten? Klik hier voor alle informatie over iDeal in3.

Ik heb (nog geen) order bevestiging ontvangen?

Soms kan het even duren voordat je deze ontvangt, heb je na een uur nog niets binnen check dan voor de zekerheid even je ongewenste e-mail of spam map. Zit die daar ook niet in neem dan even contact met ons op. We kunnen je hem ook handmatig sturen.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen via iDeal, Creditcard, PayPal of betaal achteraf via Billink.

Moet ik betalen voor het terugsturen van mijn pakket?

Op moment dat je niet tevreden bent met je product dan kun je deze aan ons retourneren. Dit kan met elke gewenste vervoerder. De kosten hiervoor zijn voor je eigen rekening. Op moment dat je product defect is (geleverd) betalen wij de verzendkosten. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij verzorgen dan een retourlabel.