Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Order status inzien?
Wil je direct de status van je order inzien? Dat kan, afhankelijk van waar de order geplaatst is, via Ă©Ă©n van onderstaande links:

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Wanneer ontvang ik mijn order?

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Wat is de status van mijn order?

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Hoe wijzig ik het bezorgadres van mijn bestelling?

Als je je afleveradres wilt aanpassen dan kan dat alleen op moment dat deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. In de DHL app kun je ook het afleveradres aanpassen, echter ligt dat wel aan hoever het pakket zich al in het bezorgproces bevind.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit kun je doen door ons te mailen op info@flinqproducts.nl of door onze klantenservice te bellen of appen. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je hem weigeren bij de post bezorger. Je kunt hem ook aannemen en hem vervolgens zelf terugsturen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je product in de winkelmand en klik op de grote groene knop “Veilig afrekenen”. Geef je gegevens op of login met je bestaande account. Klik vervolgens op je gewenste betaalmethode. Dat kan bijvoorbeeld met iDeal, Creditcard of via Klarna.